.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یارانه‌ سایت ها منصفانه پرداخت شود

مدیرمسوول سایت «تابناک» پیرو تصمیمی که معاونت مطبوعاتی برای پرداخت یارانه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی غیردولتی و دارای مجوز گرفته است، تاکید کرد: امیدوارم یارانه‌ای که برای پایگاه‌های اطلاع‌رسانی درنظر گرفته‌اند، منصفانه و بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی باشد.

محمد صادق عرب در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه ایسنا، در تکمیل مطلب بالا در پاسخ به اینکه شرط پرداخت یارانه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دارای مجوز، چقدر بر نظام‌مندتر شدن عملکرد این پایگاه‌ها و همچنین شفاف‌سازی رسانه‌ها کمک می‌کند؟ گفت: این اتفاق که به همت معاونت مطبوعاتی انجام گرفته، قدم ابتدایی در این مسیر است که ساز و کارهای مختلفی دارد و باید حتما به سمتی برود تا فضای رسانه‌ها به شکل شفاف‌تر و مشخص‌تر نشان داده شود. امیدوارم این اقدام نتیجه خوبی داشته باشد. رسانه‌ها به عنوان ناظر بر عملکرد دستگاه‌های حکومتی حتما باید با شناسنامه کار کنند و به شکل حرفه‌ای و کامل اطلاعات خودشان را به طور شفاف در اختیار مخاطبان قرار بدهند.

وی سپس درباره ارزیابی‌اش از پرداخت یارانه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی غیردولتی یادآور شد: بدیهی است همکاران دولتی ما برای خودشان ردیف بودجه‌ای دارند و درآمدشان مشخص است؛ بنابراین نباید به آنها یارانه تعلق بگیرد بلکه این یارانه باید به بخش‌های خصوصی داده شود؛ این در حالی است که رسانه‌های غیردولتی اساسا با بهره‌بری بسیار بالایی کار می‌کنند، بنابراین دادن یارانه به آن‌ها کمک محدودی است که امیدوارم ادامه‌دار باشد و به صورت منصفانه و بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی میان اصحاب رسانه تقسیم شود.

مدیرمسوول سایت «تابناک» در پایان این گفت‌و‌گو در همین زمینه تصریح کرد: عدالت لزوما با مساوات یکی نیست. پیرو این اقدامی که از سوی معاونت مطبوعاتی انجام خواهد گرفت، انتظارمان این است که رسانه‌هایی که اثرگذارتر و پربیننده‌تر هستند از یارانه بیشتری برخوردار باشند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.